Strana 3 z 3

Zahradní technika

Napísané: 01 Mar 2022, 21:41
od používateľa Jožo ZA
Ešte je štvrtý spôsob využitia - podrviť a namulčovať okolo stromov. Aspoň pre tých, čo nepestujú stromy v trávniku.

Zahradní technika

Napísané: 02 Mar 2022, 23:35
od používateľa Jitka
Zatím likviduji slivoň přes králíky. Tenké sežerou celé a tlusté okousané kousky jsem dávala do kolečka a dneska odvezla do bioodpadu. Ale beru větve postupně a je to jeden strom.

Zahradní technika

Napísané: 01 Jún 2023, 10:56
od používateľa Hawkeye
Len poznámka k debate na inom fóre (viď foto):
Mám vysávač lístia, ktorý sa dá páčkou prepínať na fukar. Takže z miest, kde je ťažké sa vysávačom dostať, najprv lístie (ihličie, vetvičky atď.) vyfúkam na vhodné miesto a potom odsajem vysávačom. Postup popísaný pánom Walterom je vhodný tam, kde môžeme ísť kosačkou (v záhrade). Ja ale odsávam napríklad aj v predzáhradke ihličie a drobné lístie, ktoré opadá medzi kamienky, pokrývajúce celú plochu predzáhradky - tam kosačku nemožno použiť. Vysávač s možnosťou premeny na fukar (jednoduchým posunutím páčky) je dobrý pomocník. H.


Screenshot_20230601-104604_Chrome.jpg

Zahradní technika

Napísané: 16 Júl 2023, 09:36
od používateľa Mimmo
Vím, že to asi není zrovna zahradní technika. To by musela být dost velká zahrada. Jenom mi to zatarasilo cestu. Přemýšlel jsem, co se tím asi sklízí. Řepka, obilí nebo cokoliv? Pásy jsou asi v tom suchu zbytečné, ale co kdyby zase přišla bouřka.

Zahradní technika

Napísané: 16 Júl 2023, 10:40
od používateľa Mikeš13
Ty pásy hlavně rozkládají lépe hmotnost kombajnu a dochází k menšímu utužení půdy a i lepší průchodnosti, navíc žací lišta je s pásy stabilnější.

Zahradní technika

Napísané: 16 Júl 2023, 12:45
od používateľa Vlasatej
Plechová kavalerie :thumbup: Sklízí to cokoliv. Poznáte to podle toho , co to táhne za sebou. Tady je to normální lišta , široká asi 10m :thumbup: Takže jede touto dobou na ječmen nebo třeba na pšenicu, tritikale atd. Ta mašina má bunkr na dobrých 10 tun vymláceného zrna, představte si jak to musí tlačit na přední nápravu a půdu. Pásy mají větší styčnou plochu a taky jsou bezpečnější když prdne přední guma ve svahu. Další plus je menší přepravní šířka pásové varianty. Na kolovém předku často bývá široká dvojmontáž.