V prvom rade "netrieskam s nikým o dlážku", len sa Vám snažim dať radu aby ste nezničili kosačku - čoho aj ľutujem. Zavolajte si výrobcovi, zistite od neho, aj ked si myslím, že namiesto toho aby ste to chceli pochopiť, budete pretláčať svoje vytvorené teórie, ktoré prezentujete.Ambrož napísal: ↑18 Dec 2023, 16:05
Charlesi 91, mám nedobrý dojem, že s námi „pěkně třískáte o dlážku“. Stabilizátor paliva, je tu proto, aby ho stabilizoval, to zamená, aby v něm zastavil rozkladné, tedy znehodnocující procesy. Nikdy však nedokáže odstranit přidanou biosložku, to je fermež!!, ta tam zůstane a v palivovém systému provede bruselské hovadiny, s kterými jsme nuceni bojovat. Je opravdu vhodnější, při zimní odstávce odstranit zbylé palivo a to co zůstane v karbecu, „vyjet, až se motor zastaví“a pak tam cáknout trochu prémiového paliva. V okazu https://www.filtreacleje.sk, jsou jen marketingové kecy, pro ty co jim to zobou z ruky. Takže zase nevím, zda a jaké úpravy provedli výrobci sekaček. Vaše informace, že je vše přetěsněno těsněními odolnými proti biosložce, je velmi vágní. Jestli to tak je, tak by výrobci sekaček, sami měli vyrukovat s tím, která těsnění to jsou a měli by je nabídnout k přetěsnění majitelům stávajících sekaček, s perfektním návodem, kteremu by porozuměl i člověk s nižším intelektem.
1. V benzíne 95 okt. je etanol, žiadna ferméž.
2. Ten sajrajt ktorý upchava karburátor, vzniká až rozkladom. Dovtedy tam nič co upcháva karburátor nieje.
3. To aj písem, že stabilizátor paliva vám zastabilizuje benzín, kde Vám sajrajt nevznikne 2 roky. ( používa sa aj do všetkých motoriek, ktoré sa odstavuju na sezónu) Do tých motoriek, ktoré su 10 - 40 x drahšie ako vaša kosačka s elektrickym štartom.
4. Prečo by mali davať návod k pretesneniu, ked 19 rokov su na to kosačky pripravené. Kto ma staršiu kosačku je to už na nom.
PS: stabilizátor sa pridáva do čerstvého benzínu, a je potrebné s ním na konci sezóny prehnať motor.
Čítajte s porozumením.